تومر بسته یادگیری استانبولی

تومر بسته یادگیری استانبولی..//اورجینال

یادگیری استانبولی

بسته آموزش جامع ترکی استانبولی از مبتدی تا پیشرفته شامل کتاب های HITIT برای اخذ مدرک تومر

برای علاقمندان به تحصیل در ترکیه

بسته آموزشی تومر شامل موارد زیر می باشد: کتاب های HITIT در سه سطح کامل به صورت pdf و mp3 سه سطح کتاب الکترونیکی تومر بهمراه فایلهای صوتی مربوطه قابل استفاده در موبایل و دستگاههای پخش صوتی و تصویری و کامپیوتر بهمراه کتاب آموزش ترکی استانبولی + نرم افزار آموزش سریع زبان ترکی استانبولی با راهنمای کامل و کلمه به کلمه بسته آموزش ترکی استانبولی برای تومر مناسب برای دانشجویان علاقمند به تحصیل در ترکیه (گرفتن مدرک تومر) مسافران وبازرگا نان و… کتاب های رسمی HITIT درسه سطح به صورت الکترونیکی (برای اولین بار در کشور) به همراه دیکشنری نرم افزاری مکالمات ظروری هتل فرودگاه اداره پلیس فروشگاه و… آموزش زبان ترکی استابولی برای افرادی که قصد تحصیل در ترکیه را دارند . این مجموعه همراه فایل های صوتی و فایل های متنی درdvdمی باشد .

از دیگر مزایای آن می توان به فایل های صوتی همراهش نام برد که به تلفظ مناسب کمک می کنند همچنین در پایان هر بخش سوالاتی وجود دارد کی می توانید میزان پیشرفت خود را امتحان کنید و در ضمن این مجموعه همراه داستانهای زیبا برای پیشرفت مکالمه شما می باشد . در ضمن به همراه این مجموعه نرم افزار دیکشنری عبارت های ترکی استانبولی به فارسی و همچنین خود آموز ترکی استانبولی نیز به رایگان داده می شود .

خرید اموزش زبان استانبولی

آموزش زبان استانبولی

آموزش جامع ترکی استانبولی

فروش اینترنتی زبان استانبولی

خرید پستی تومر یادگیری زبان استانبولی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>