ظرف نگهداری رب ربی

ظرف نگهداری رب

ظرف نگهداری رب با ماندگاری طولانی

کاربرد سریع و آسان

استفاده از رب بدون نیاز به قاشق

ساخته شده از بهترین مواد اولیه Food Grade

جلوگیری از کپک زدگی، سیاه و خشک شدگی

ماندگاری یک ماهه رب

به تازگی طبیعت نوش جان کنید

ظرف نگهدانرده رب

ظرف نگهدارنده رب ، یک محصول مناسب برای هر خانواده ای می باشد ، چرا که با داشتن این وسیله بدون نیاز به قاشق می توانید از رب تازه استفاده کنید و رب دیگر کپک نمی زند و خشک و سیاه نمی شود. بهتر است به سلامت و راحتی خوب بیشتر دقت کنید. در طبخ بسیاری از غذاهای ایرانی از رب استفاده می شود و به همین خاطر است که رب به عنوان یکی از اصلی ترین چاشنی غذاهای ایرانی تبدیل شده است ، اما حفظ و نگهداری رب کار آسانی نیست ، چراکه رب در تماس با هوا و همچنین قاشق ها ممکن است تغییر رنگ دهید و یا کپک بزند و همین امر موجب آلودگی و تغییر طعم رب می شود.

ظرف ویزه نگهداری رب

اما تمام این مشکلات به راحتی قابل حل است ، تنها با استفاده از ظرف نگهدارنده رب ربی ، ربی یک ظرف نگهدارنده با طراحی نوین و بسیار متفاوت است ، این ظرف دارای محفظه ای همراه با درپوش مخصوصی است که هوای داخل ظرف را تخلیه و باعث جلوگیری از نفوذ هرگونه آلودگی می شود .شما برای استفاده از رب دیگر نیازی به استفاده از هیچگونه قاشقی ندارید و می توانید رب را به اندازه ای که می خواهید استفاده نمایید ، برای این کار تنها کافیست درپوش زیرین ظرف را بردارید و درپوش بالایی را کمی فشار دهید تا به راحتی رب به اندازه ای که می خواهید از ظرف خارج شود .

ظرف نگهداری رب

مراحل پر کردن و استفاده از ربی

ظرف نگهداری رب در هنگام پر کردن ظرف تا حد امکان از آغشته شدن لبه و دیواره داخلی

ظرف به رب در قسمت بالایی خط اندازه خودداری کنید اگر از رب فله‌ای استفاده میکنید.

ظرف را حداکثر تا زیر خط اندازه پر کنید . رب اضافی داخلی ظرف را میتوانید با برداشتن در پوش

ظرف نگهداری رب  خروجی و فشار دادن در پوش داخلی خارج کنید درب ظرف را بسته و محکم کنید .

دقت کنید درب ظرف کج بسته نشود برای استفاده از رب درپوش خروجی را

برداشته و با فشار دادن پمپ روی درب ظرف از آن استفاده کنید ظرف پر را در یخچال نگهداری کنید.

ظرف نگهدارنده رب

اگر شما هم یک خانم با سلیقه هستید که میخواهید لوازم آشپزخانه و منزل خود را از بهترین ها انتخاب کنیدربی یک ظرف خوب و عالی برای نگهداری رب میباشد همه ما و شما شاید تا بحال رب را در همان ظرف خودیا ظروف شیشه ای یا پلاستیکی دیگر نگهداری و استفاده میکنیم و برای استفاده از رب با قاشق آن را داخل غذا ریخته و دوباره به داخل یخچال میگذاریم چنانچه با قاشق کثیف این کار انجام شود.رب کپک زده و سمی شده و کیفیت خود را نیز از دست میدهد در برخی موارد نیز اگر شما قاشق تمیز را رعایت کنید باز هم در برخی موارد رب شما کپک میزند برای حل این مشکل چه کاری باید انجام داد ربی به شما این امکان را میدهد که رب را سالم و مدت طولانی تری نگهداری کنید  و ضمنا اینکه بدون استفاده از قاشق و فقط با یک فشار هر مقدار که رب خواستید داخل آن ریخته میشود.

خرید اینترنتی ظرف نگهدارنده رب

خرید پستی ظرف نگهداری رُب ربی

خرید ظرف نگهدارنده رب

ظرف نگهدارنده رب

فروش اینترنتی ظرف نگهداری رب

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>